Voor hoe laat dien ik te bestellen?
Indien u voor 16.00u een bestelling bij ons geplaatst wordt dit doorgaans dezelfde dag verzonden.
** Levertijd: Door alle drukte kan het zijn dat jouw levering later aankomt dan dat je van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om de orders zo spoedig mogelijk te verzenden. Heb je vragen over de levertijd of betreft jouw bestelling een spoedbestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen jou graag verder!
Worden grotere aantallen ook vandaag verstuurd?
Afhankelijk van hoe laat u de bestelling geplaatst heeft en wat het aantal is. Voor de exacte levertijd kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Wat zijn mijn verzendkosten?
Wij proberen zo goedkoop mogelijk te verzenden, maar wel goed te verpakken! De verzendkosten zijn gebaseerd op het type pakketje. De verzendkosten zijn vanaf €4,95, afhankelijk van het product en hoeveelheid. De exacte verzendkosten worden berekend tijdens het bestellen.
Kan ik hulp krijgen bij personaliseren?
Ja, daar helpen wij u graag bij. Zo kunt u gebruik maken van de chatfunctie op onze website en de algemene gegevens van de klantenservice.
Kan ik korting krijgen bij grotere aantallen?
Ja, hiervoor kunt u gebruik maken van de offerte pagina. Ook kunt u direct een e-mail zenden naar ons naar: info@prachtigkado.nl. Wij brengen graag een scherpe offerte uit.
Kan ik mijn bestelling naar het buitenland verzenden?
Ja, dat kan! Tijdens het bestellen kunt u een ander land als afleverland selecteren met de bijbehorende adresgegevens. Staat het betreffende land er niet tussen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik bestellen?
Er kan via onze webwinkel besteld worden, per email of via de telefoon.
Wanneer komt mijn bestelling aan?
Wij hanteren een levertijd van één werkdag mits de bestelling voor 16.00 uur is gedaan. De opdruk(ken) dienen tevens juist te zijn aangeleverd. U ontvangt bij verzending een e-mail. In het geval van een pakketzending ontvangt u een track en trace code. Bij brievenbuspost ontvangt u geen track en trace code.
Ontvang ik korting bij grote aantallen?
Wij hanteren voor veel van onze producten staffelprijzen. Wanneer u het aantal veranderd, wordt de korting automatisch verrekend. Ook kunt u bij grote aantallen een offerte aanvragen, neem hiervoor contact op met onze klantenservice via info@prachtigkado.nl.
Kan ik op rekening bestellen?
Ja dit is mogelijk, u ontvangt samen met uw bestelling een factuur.
Geld voor grote bestellingen ook 1 werkdag levering?
In veel gevallen kunnen wij ook grote bestellingen de volgende dag leveren. Neem voor de zekerheid even contact met ons op.
Hoe lever ik de tekst en/of foto aan?
Bij elk van onze producten ziet u een personalisatie knop. Via deze knop komt u in onze personalisatie module. Daar kunt u uw foto's en teksten uploaden en uw product naar wens personaliseren. U ziet dan gelijk het resultaat zoals wij uw product zullen maken. Onze personalisatie module accepteert .jpeg en .png bestanden.
Mocht het niet lukken om uw bestelling middels de personalisatie module te plaatsen, of heeft u speciale wensen? Neem dan snel contact op met onze klantenservice!
Hoe groot kan een afbeelding of tekst zijn?
De meeste afbeeldingen zijn geschikt om te drukken. Echter is het mogelijk dat een afbeelding te klein is. In onze personalisatie module kunt u de afbeeldingen vergroten en verplaatsen zoals u deze op uw product gedrukt wenst te hebben. Als een afbeeldingen niet groter te maken is, dan is deze te klein om nog op goede kwaliteit goed te drukken. Mocht u toch deze afbeeldingen willen gebruiken kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Wanneer kan ik mijn tekst en/of foto aanleveren?
Tijdens het plaatsen van een bestelling kunt u bij elk product zelf uw foto's en teksten aanleveren in onze personalisatie module. In deze module kunt u zelf uw product ontwerpen, wij nemen uw ontwerp direct over bij het drukken of borduren van het product.
Ik kom er niet uit, wat nu?
Indien u er niet helemaal uit komt, zijn wij graag bereid u verder te helpen.
Belt u anders even op : 055 - 360 29 27
Hoe kan ik betalen?
Wij bieden verschillende betaalmethodes waaronder: iDeal, Bancontact, Credit Card, Klarna (achteraf betalen), Paypal en vooraf overmaken of op factuur.
Is de betaling wel veilig?
Al onze betaalmethodes zijn veilig. Bij op factuur betalen kunt u de betaling veilig via uw eigen bank doen.
Is contant betalen ook mogelijk?
Nee, contant betalen is niet mogelijk.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt stevig en goed verpakt in bubbeltjes folie en/of een doosje. Mocht uw bestelling beschadigd raken, bel of mail ons dan met een foto van het door u ontvangen product onder vermelding van uw ordernummer, wij maken het product kosteloos opnieuw!
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Indien u uw bestelling heeft geplaatst voor 16.00 uur heeft aangeleverd dan wordt uw bestelling de volgende dag afgeleverd. Dit geldt voor de dagen maandag tot en met vrijdag. Op zaterdag en zondag verzenden wij geen pakketten. Er worden wel pakketjes geleverd op zaterdag.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn variërend. Vanaf 4,95 kan een bestelling verzonden worden.
Kan ik bij jullie langskomen?
Wilt u bijvoorbeeld een bestelling af komen halen? Dan kunt u bij ons langskomen. Dit kan echter alleen op afspraak. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Wat zijn jullie gegevens?
Onze gegevens zijn:
PrachtigKado.nl
Vissenstraat 28
7324 AL Apeldoorn
Tel: 055-3602927
Email: info@prachtigkado.nl
PrachtigKado.nl is een onderdeel van SENSO Retail B.V.
Wanneer zijn jullie te bereiken?
Wij zijn op werkdagen telefonisch te bereiken van 08.00 uur tot 17.00 uur.
Wat zijn jullie betaalgegevens?
Wij verzoeken u vriendelijk om het factuurbedrag binnen 8 dagen na factuurdatum over te maken op:
Naam: SENSO Retail B.V.
IBAN: NL59RABO0348398743
BIC nummer: RABONL2U